Wednesday, December 1, 2010

[ Presentation PSM 2 (Projek Sarjana Muda) ]

[ Presentation PSM 2 (Projek Sarjana Muda) ]


30.11.2010
Tarikh ini agak istimewa buat diriku...
Hari itu adalah hari terakhir bulan november...
Hari itu adalah hari terakhir waktu belajar aku di uMp...
Hari itu adalah hari terakhir aku berada di uMp pekan..
Hari itulah jugak hari terakhir untuk segala-galanya selesai bagi 7 semester...

waktu presentation

Dalam hari terakhir ini penuh dengan pelbagai perasaan...
marah ada...geram ada..gembira ada..seronok ada...sedih ada...bersyukur pun ada...
marah dan geram disebabkan waktu presentation 'ditembak' tidak berhenti walaupun diri aku mempertahankan diri dan projek aku...
gembira dan seronok tu ada sebab akhirnya dapat jugak dikira aku ni merdeka daripada kuliah..assigment..test..quiz..final exam..dan segala2nya...
sedih ada disebabkan pertemuan bersama kesemua rakan-rakan sudah tiba masa untuk perpisahan..
perpisahan kali ini mungkin akan menjadi kali terakhir untuk berjumpa..
Berharap persahabatan kita berkekalan..ingat keep in touch ya..
Bersyukur pun ada sb akhirnya abes dah study aku ini..hanya tinggal untuk Latihan Industri jer...


saja-saja posing (pacak & me)

Semoga perpisahan ini bakal membawa seribu satu makna kepada semua..
Semoga kesemua bakal mencapai kejayaan dan impian maisng-masing...
Semoga kesemua akan kawen cpt..hak3 jgn lupe jmput plak yer...

Nakilan : 02-12-2010 2.35am

No comments: