Thursday, November 25, 2010

[ me ]

[ me ]

This entry want to share some photo with all about me from 2006-2010..
you all will look so much difference before and after of me...
hahahahahahaha

2006 ~ me at RTM (Form 6 trip)

2007 ~ me with madam mala (outing when royal debate)

2008 ~ me at sk lepar hilir 3 (motivation)

2009 ~ me with mohamed (eygpt education visit)

2010 ~ me with junior faizal (@ pesta tanglung uMp)

wah....wah....wah...I become more mature...more smart...more educated..more large also...
aiyoyo...after this must need to get some solution to return back the looking of me 4 years ago...
which one u most like?
pls comment and write of your chooicce....
:D

26/11/2010
2.46pm
boring mood ;p

9 comments:

abangfairul said...

i prefer the 4 years ago look,but with the current intellectual,current soft skills,current communication skills and current confidence. ;)

law said...

hahahaa...sengal abg fairul..
dlu nmpk slim n macho lg ka?? :D
anyway...thanks..
i hope too...really ;P

abangfairul said...

hahaha.....,
kalau ada produk2 yg berkesan jgn lupa ajak aku and taqi yer.kami pun memerlukan 'UBAT' tu....haha.
congrats ....,and hopefully success in your intership.

law said...

huhuhu...aku xprefer produk kot..nnt kalo de cara len aku inform jgk yer.. :D
Thanx..gudluck for your stdy too.. =]

Prof.Ir.Dr.Abu Zar said...

tahniah law makin sihat...jgn jadi mcm aku ya, terlalu kurus dan kelihatan x sihat...

norizansyahnan said...

"more large"...ye ye aku setuju tanpa bantahan. hahaha

law said...

abu: huk3..bgus?? makin sihat pon akn de yg buruknya jgk..ko ok jer r...

ijan: wah3..bab de peluang nk kenakn aku mmg ko akn wujud ek...urmmm

Prof.Ir.Dr.Abu Zar said...

aku mmg xsihat pn, xde selera mkn...mkn vitamin pn xde kesan sgt...nati nk keje pn susah...org nya kecil sgt...huhu

law said...

huhuhu..yeker..so must take k r..