Saturday, November 7, 2009

Sekadar ingin berkongsi....

Salam bahagia..

Sekadar ingin berkongsi dengan semua keindahan pemandangan dalam kampus J ini.. semua ini J ambik semasa J pergi jogging bersama kawan sebilik J dalam beberapa hari ini... =)



Waktu senja yang hampir pada pukul 6.40pm tp msih ramai yg jogging...

Ini pula hari makin larut malam..tgk la lampu jalan tu...

tiang apa ni? J pun xtau..saja jer.. haha

tgk awan tu..masa ini cuaca hampir nak hujan lebat...

cuaca mendung waktu petang bersama dengan tiupan angin yang sejuk..sedapnyer..

J suka sangat gambar ni... cantik kan?

Awan ini sangat unik..kdg2 ada bentuk mcm2..huhu
ni masa ambik cuacanya cemerlang... haha =D

p/s: Dunia ini kalo kita tidak terokai mmg kita tak akan tau keindahannya..maka terokailah hidup ini sendiri dengan akan mendapat pengalaman baru yang akan membantu dalam membina jati diri kita..samalah jugak kalo J xpergi jogging tak tau plak rupenya kampus J ada juga bahagian yang begitu indah... huhu =p

3 comments:

jumapx said...

eleh..nak bg tau sume org yg dia g joging la tue...

kita tgk jek..sejauh mana yg kat depan tu boleh kempis ke x? ha3

takumi said...

huhu..senget ko jumain..xdak maknanya..

motif sgt..just for sharing that moment..k? =p

Helmy Zain said...

Cuaca cemerlang? Macam ku tahu dari mana frasa tu diimport..haha