Sunday, April 19, 2009

Aku...

Malam semakin lewat..
Namun hati ini tidak ingin berehat...
Otak ini tetap ingin berfikir...
Mata tak dapat nak lelap...
Aku...
Siapakah aku sebenarnya...
Adakah aku ini baik atau sebaliknya...
Adakah aku diterima semua atau tidaknya...


Sebelum ini aku ingat aku sudah ade jawapan...
Tapi rupanya jawapan itu salah...
Rupanya aku bukan seperti yang aku fikirkan...
Siapakah aku ini...


Namun orang kata...
Manusia perlu melalui sesuatu...
Baru dapat melihat dengan jelas...
Siapakah dia siapakah aku sebenarnya...


Akhirnya...
Aku faham sekarang...
Terima kasih yang mengingati siapakah aku...
Semoga bahagia bagi yang buat2 tak tahu aku...


Aku akan ingati semua ini...
Siapakah kawan sebenarnya untuk aku...
Siapakah tidak sebenarnya...
Kawan..Harap persahabatan kekal selamanya...


Aku...
Akan menghargai persahabatan kita...
Akan lupa buat yang tak ingat kawan...
Akan aku buat selama-lamanya..


Kawan-kawan di sana...
Semoga berjaya dalam apa bidang jua...
Semoga bahagia selalu...
Semoga dapat menjawab FINAL EXAM nanti...


Salam bahagia...

1 comment:

aa said...

law apehal ni frust ke huhu sebab x dpt register hostel ke ni hahahaha
relax r bro
be cool baby
huhu