Thursday, November 13, 2008

Bangga !!!

Bangga!!! itu yg leh ak ckpkan utk pe yg ak bakal ceterkan..cuaca pg yg hujan ..agak sejuk..tp masih xdpt menghalang ak utk pegi ke 1 tmpt..haha propa jer..ak pegi dgn 2org kwn lg..
Kami telah pegi ke sek kbgsaan Lepar Hilir 3..utk pe?prgrm?hehe..bkn..disebabkn kami sblm ni pernh wat prgrm motivasi di sek 2..so kami pn pegi la..hari ini adalah hari pengumuman kptsn upsr..maka kami pn pegi utk tgk adik2 kami..pe kptsn mereka..

pas2 pe yg bangga sgt 2??kami bertolak agak pkol 9pg..smp di sana dh hmpir pkol 10pg..disebabkn hari ini jgk merupakan hari anugerah cemerlang sek 2..so rmai la orgnya..maka apabila kami smp jer..rmai adik2 yg agak suprise nmpk kami then trus dtg bersalam dgn kami..pas2..masa 2 kami hnya berdiri di blkng dewan majlis 2..

kami terkejut apabila mc majlis umumkn "pihak majlis mengalu-alukan kdtgn mahasiswa drpd ump ke sek n ke majlis pd pg ini"..haha..semua ibubapa tgk mne2 dia..diaorg ingt kmi akn p dok dpn..last2 bru taw kami dok blnkng..sb?sb rmai adik2 yg duduk dlm dewan bgn dn bersalam dgn kami..wat kami jer yg segan sb ggu majlis..hahaha

pas2 majlis itu dh abis..kami semua tggu kptusn utk diumumkn..nmun pe yg ak rse bersalah adlah..sya dh xingt sape yg group ak dh..cuma ingt de seorg yg nme farhan..huhu sori sgt2..sb de adik2 tu tnya..abg ingt sya lg?ingt nama sya?huhu..

so lps dh dpt kptusan leh la kite nmpk muke2 yg gmbira..sedih..menangis sb xpuas aty dgn kptsn..muke kecewa..pas2 adik farhan 2 dtg gtau dia dpt 5A..tahniah!bangga..gmbira..kami pn byk nasihat kpd mrka yg berjya n byk memujuk mrka..sb rmai yg nangis..mcm de seorg laki dpt 2a jer..ckp dgn sya smp nangis..huhu tp abg dlu 1a jer pn..hahaha sengal!!!


bersama farhan dan xtaw name pe..huhu


lps 2..kami pn bertolak pulang sb de kwn 2 nk kejar masa pegi outing dgn kwn dia plk..huhuhu thanx kpd ckgu2 sek itu atas layanan kpd kami..maceh!kalo de peluang kami akn wat prgrm g..hehe

pelajar yg dpt 5A..tahniah!!!

p/s:sorry kpd kwn yg xsmpt nk ajak pegi skali..huhu sb mmg dh lmbt bru decide cnfirm pegi..

5 comments:

patungcendana said...

I pun bangga dengan u ... :-)

law said...

haha..thanx mdm!

ijan said...

hoho thanx sebb anta aku balik ngan slamat ngeh3
nanti duit minyak aku bayar erk
{^_^}

Sengal said...

nice!walao u really bring UMP name up!all hail law!all hail law!

hope u could help me in conducting 3Es program!kau berpengalaman gile!

gamu said...

haha...wat ak t'ingt menunggu ijan kt pak guard tuh..huhuhu...