Saturday, August 7, 2010

[ ReTrO GlAmOuR NiTe] [ BeE uMp 07/08 & 08/09]

[ ReTrO GlAmOuR NiTe] [ BeE uMp 07/08 & 08/09]

[boys & gals sec 3]

Salam bahagia buat semua rakan2..sesungguhnya persahabatan itu bukan senang untuk dikekalkan selama-lamanya..namun ketika bersama itulah yang bakal dijadikan detik2 kenangan semua bila masing2 sudah pun berjaya dan berkerjaya di merata tempat nnt...harga persahabatan itu besar nilainya sehingga tidak mampu pun digantikan dengan kata-kata...

[guys sec 3]

Saya bersyukur selama hampir 4tahun berada dalam uMp ini dapat mengenali ramai sahabat2 atau rakan2 yang sentiasa bersama utk mengharungi semua yg berlaku dlm universiti ini..terutamanya classmate2 course BEE semua..usaha drpd bbrpe org rakan akhirnya berjaya jgk kita anjurkan majlis dinner bersama sebelum kita bergraduate pada satu ketika nnt pd tahun dpn...


Walaupun majlis yg berlangsung hanya mengambil masa bbrpa jam saja..namun kenangan dalam majlis itu bakal kita teringat2 jgk pada masa akn dtg...besar maknanya majlis dinner kita sebenarnya..semuanya enjoy berseronok...menghargai persahabatan itulah yang paling penting sebenarnya..

[yeah.......padan muke]

Apa yang diharap bukan majlis ini sebagai penutup utk kita malah majlis ini sbg permulaan spya kita dpt lg menganjurkn majlis sebegini pada masa2 akn dtg...reunion itu penting...hrp dpt kita lakukn nnt..

[dikelilingi dgn aweks2 coursemate]

Semoga semua sahabat2 akan graduate dengan jayanya pada tahun dpn...selamat berkerjaya sebagai seorg engineer...semoga bahagia..skg pon dh ramai yg berkapel...bla dh nk kawen..jgn la lupe jemputnyer.. =] semoga bahagia semua...persahabatan mu sekalian dikenang... =)

No comments: